Pytania i odpowiedzi dotyczące usług serwisowania?

Po zapoznaniu się ze szczegółami zgłoszenia serwisowego, prosimy o przesłanie wiadomości na adres:
Jakie informacje muszę przygotować do zgłoszenia serwisowego?

Wysyłając do nas zgłoszenie serwisowe prosimy o przygotowanie niezbędnych dla nas informacji na temat producenta oraz modelu urządzenia (znajdują się na obudowie, tabliczce znamionowej, instrukcji obsługi, karcie gwarancyjnej).

Zgłoszenie dotyczące podgrzewacza gazowego?

Jeżeli zgłoszenie dotyczy gazowego podgrzewacza wody (piecyka), jednym z powodów braku działania jest zużyta bateria służąca do wywołania iskry zapłonu – Proszę upewnić się czy bateria jest wystarczająco sprawna. W niektórych modelach jest wyłącznik – powinien być w pozycji włączonej.

Problemy z kotłem centralnego ogrzewania?

Jeśli wystąpił problem z kotłem centralnego ogrzewania (piecem) warto zapamiętać symbol usterki z wyświetlacza, lub w starszych modelach sekwencję diod. Ciśnienie w sieci powinno znajdować się w przedziale 1-2 bar.

Zgłoszenie reakcji czujnika tlenku?

Zgłoszenie reakcji czujnika tlenku węgla rzadko oznacza usterkę urządzenia gazowego. Najczęściej wynika z wadliwej pracy przewodu kominowego spowodowanej: zbyt małym dostępem powietrza zewnętrznego do mieszkania, domu: uwarunkowaniami atmosferycznymi, umiejscowieniem czujnika niezgodnie z instrukcją. W przypadku reakcji czujnika wychodzimy z pomieszczenia zabierając ze sobą urządzenie i wietrzymy pomieszczenie. Powrót z czujnikiem po 15 minutach. Jednorazowa reakcja czujnika nie musi oznaczać konieczności zawiadamiania uprawnionych służb.

Czas realizacji zgłoszenia usterki?

Podany podczas zgłoszenia przedział czasowy jego realizacji może nie zostać dotrzymany zależnie od stopnia skomplikowania wcześniejszych prac – proszę o wyrozumiałość.